Výrobce elektrospotřebičů Eta skončil ve ztrátě. Má ale velké plány, jak růst
20.03.2015 09:27
Nová strategie investic má po letech neúspěchů přivést značku Eta zpět k zisku.
Výrobce spotřební elektroniky a kuchyňských potřeb chce otevřít nové vlastní prodejny.
Ty budou vypadat jako domácnost, ve které by zákazníci měli vidět výrobky "přímo v akci".
Tradiční tuzemský výrobce spotřební elektroniky a kuchyňských potřeb Eta má po horších letech smělé plány. Za rok 2014 sice vykáže ztrátu šest milionů korun a tržby jí v meziročním srovnání stagnovaly na 1,5 miliardy korun, taková čísla by ale ještě před dvěma lety byla spíš snem.
Firma sice tehdy vydělala 30 milionů korun, svého zboží ale prodala jen za 720 milionů. A před pěti lety obrat firmy nedosahoval ani 200 milionů korun. Nová strategie investování má značku zase přivést k zisku.